GARANTİ VE TESLİMAT

“Hasarlı/Arızalı Ürünler ve Garanti”

singer.com.tr yasaların gerektirdiği çerçevede, ürünleri ile ilgili iade kabul eden bir alışveriş sitesidir. Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz.

Sipariş iptali online, irsaliyeli fatura kesilene kadar her zaman yapılabilecek olup, iadeye girmemektedir. Gene Faturası kesilen ürünlerin müşteriye teslimden önce iptal edilmesi halinde kargo şirketi ile ilgili takip singer.com.tr tarafından yapılacaktır. Satın alınmış ve teslimi yapılmış ancak kullanılmaktan vazgeçilmiş, yani cayma hakkı kullanılacak ürünler ile ilgili iade koşulları Satış Sözleşmesi'nde de yer alır ve aşağıdaki şekilde düzenlenmiştir:

Genel olarak satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi (7) günlük süre içinde neden belirterek iade edebilirsiniz. Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

(7) günden sonra yapılan iadelerde, kargo gönderim bedeli alıcıya ait olacaktır.

“Teslimat ve Kargo”

Websitemizde siparişiniz onaylandıktan ve size onay mail’i geldikten sonra ürün/ürünleriniz hazırlanır ve 3 iş günü içerisinde siparişiniz kargoya teslim edilir. Sonrasında ikamet ettiğiniz bölgeye göre 1-3 iş günü içinde size teslimatı gerçekleşmiş olacaktır.

Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi (nüfus cüzdanı, ehliyet, pasaport) isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında mutlaka kimlik belgesi bulunması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız paketi kargo görevlisinin yanında açıp, siparişinizi kontrol ediniz. Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz ve kargo teslim tutanağı doldurarak paketi kabul etmeyiniz.

Kargo çalışmasına göre, teslimat adresinde değilseniz kargo görevlisi “ZİYARET NOTU” bırakmaktadır. Bu durumda kargoyu sizin, ilgili kargo firması ile görüşüp ofislerinden teslim almanız gerekecektir. Teslim aldığınız ürünler kargo yerinizden ayrıldıktan sonra eksik çıkarsa, sipariş numaranızı da belirterek ve kargo durumunu info@singer.com.tr adresine bildirebilirsiniz. Size en kısa sürede bu konuda cevap verilecektir.

“Teslimattan Kaynaklanan Problemler”

Kargo Firması ile yapılan gönderilerde, taşıma sırasında paketin zarar görmesi durumunda, zarar singer.com.tr tarafından karşılanır.

Zarar görmüş paket durumunda;
- Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak, teslimatçı kargo firmasına 'teslimat tutanağı' tutturulmalıdır.
- Eğer teslimatçı firma yetkilisi paketin hasarlı olmadığını düşünüyorsa, orada paketin açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkınız vardır.
- Ürüne zarar vermeyecek şekilde kutuda, ambalajda olabilecek küçük eziklerden dolayı ürün iade edilmemelidir.
- Paket tarafınızdan teslim alındıktan sonra teslimatçı kargo firmasının görevini layıkıyla yaptığı kabul edilmiş sayılır.
- Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın sizde kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda singer.com.tr'a bildirilmelidir.

X

Singer Canlı Destek